solitax_01
Projekt logotypu firmy Saska Fabric i identyfikacja wizualna.
Projekt logotypu dla polskiej firmy meblarskiej SASKA FABRIC.
Projekt logotypu dla platformy katalogowej hoteli i obiektów spa
Projekt logotypu dla producenta opakowań reklamowych Catipack
Projekt logotypu dla firmy deweloperskiej Apartamenty Stare Miasto
Projekt logotypu dla firmy deweloperskiej Apartamenty Stare Miasto
Projekt logotypu dla firmy zajmującej się opieką i szkoleniem psów
Projekt logotypu dla Pupilkowo 24
Projekt logotypu dla biura architektów Apertum Design Kinga Kaszyńska
Projekt identyfikacji biura architektów Apertum Design
Logotyp i identyfikacja graficzna dla szkoły językowej Lang Lab
Projekt logotypu i identyfikacja graficzna kliniki dermatologicznej Derma Medical
SolarCarPort
Projekt logotypu i identyfikacja graficzna studia medycyny estetycznej Derma Medical
PIF
Projekt logotypu dla restauracji ALBO ALBO
Identyfikacja graficzna dla restauracji ALBO ALBO
PROJEKT LOGOTYPU DLA MARKI ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ Vega Vita
LOGOTYP DLA MARSZANDA SZTUKI TWOOFART
PROJEKT LOGOTYPU DLA WARSAW FASHION WEEK
Logo dla firmy zajmującej się osuszaniem budynków DRANERING I SKANE AB
PROJEKT LOGOTYPU Winny Przystanek
PROJEKT LOGO DLA BISTRO & WINE BAR Winny Przystanek

Branding jest pomocny w sytuacji, kiedy produkt jest znacznie lepszy niż zdanie klientów na temat danej marki.

Możliwości brandingu, dzięki którym produkt lub usługa może odnieść sukces.
Dzięki brandingowi można:
1. Wzmocnić pozytywną opinię na temat produktu, zwiększyć lojalność klienta
2. Przekonać odbiorcę o wyższej wartości produktu, dzięki czemu można podwyższyć jego cenę
3. Sprzedawać produkt lub usługę w większej ilości
4. Dać kupującemu poczucie satysfakcji wynikające z przynależności do grupy osób wyznających identyczne wartości
5. Wyróżnić odbiorcę produktu lub usługi spośród tłumu klientów mniej atrakcyjnej wizualnie konkurencji

Co wpływa na dobry branding?

Pozycjonowanie. Polega na wpisaniu w umysł klienta opowieści o marce i możliwości porównania jej z innymi.
Opowieść o marce. Kiedy kupujemy dany produkt stajemy sie czescia opowiesci danej marki.
Design. W rzeczywistości to sam produkt  PLUS jego opakowanie.
Cena. Badania potwierdzają, że jesli na półce mamy dwa rodzaje produktu np. serów, identycznie wyglądających o tym samym np. zapachu, kolorze, apetyczności,  klient wybierze droższy produkt.
Relacje z klientem. Przedstawiciel marki powinien sprawić aby klient spośród miliona innych klientów miał poczucie, że jest najważniejszy.

Marka przede wszystkim potrzebuje nazwy. NAMING – kreowanie nazwy marki.

Dzięki nazwie marki możemy o niej rozmawiać i zapamiętać ją. Dobra nazwa jest synonimem dobrej opinii i uznania.

Kreując nazwę powinniśmy przede wszystkim pamiętać, że w tym przypadku mniej znaczy więcej. W praktyce polega to na tym, że im krótsza będzie nazwa i bardziej bezpośrednia, tym lepiej.

Klient najczęściej identyfikuje firmę właśnie z nazwą. Żadna kampania reklamowa nie umożliwi nam satysfakcjonujących efektów, jeśli nazwa nie będzie dobra.

Stworzenie nazwy marki należy do zajęć odpowiedzialnych i może okazać się kluczowe dla istnienia firmy na rynku, dlatego należy podejść do zadania poważanie.

Logo, nie jest jest marką jest jej skrótem.

Idealne logo jest proste, eleganckie, ekonomiczne, elastyczne, praktyczne i zapadające w pamięć.

Logo powinno wyróżniać się w ramach swojej kategorii i unikać banałów, a przede wszystkim nie powinno naruszać czyichś znaków handlowych.

Bardzo dobre logo, zupełnie jak flagi narodowe wywołuje w odbiorcach pewną reakcję emocjonalną. Samo logo jest znakiem, nabiera jednak znaczenia poprzez umieszczanie go w kontekście różnych przeżyć i opowieści.

Może się zmieniąć ale zawsze musi odwoływać się do przekazu i treści marki zakorzenionych w umysłach klientów.